5 Temmuz 2011 Salı

YA İLAHİ OL MUHAMMED HAKKI İÇİN

YA İLAHİ OL MUHAMMED HAKKI İÇİN



Peygamber efendimiz buyurdular ki:


Adem Aleyhisselam unutarak işlediği hatadan dolayı Ya rabbim Muhammed aleyhisselam hakkı için beni affetmeni istiyorum!. diye dua etti. Allahu teala ey Adem onu daha yaratmadım. Onu nerden bildin? diye sordu. Adem Aleyhisselam:


Ya rabbi sen beni kudretinle yaratıp bana ruhundan üfürdüğünde başımı kaldırdım. Arşın sütunlarında La ilahe illah Muhammedün resülullah yazılmış olduğunu gördüm Anladım ki sen isminin yanına ancak mahlükattan en çok sevdiğinin ismini yazarsın.


Allah Teala Ey Adem Teala doğru söyledin Mahlukatın içinde bana en çok sevimli olan odur. Onun hakkı için dua ettiğinden dolayı seni affetim. Şayet Muhammed olmasaydı seni yaratmazdım. Buyurdu.

0 yorum:

Yorum Gönder